top of page

אך לעצב עטיפה לספר

בעוד כולם מסכימים כי יצירת עטיפה לספר יפה צריך להיות עבודה של גראפקאי מנוסה, שכירת מעצב גראפי יכול להיות יקר מאוד. מה קורה אם אתה לא יכול להרשות לעצמך מעצב? אתה עדיין יכול למכור את הספר שלך באמזון או להעלות אותו על מעבד תמלילים ? אפשר ליצור עטיפה לספר בחינם: אתה רק צריך ללמוד אך לעצב עטיפה ולעשות שתראה מקצועי

במאמר זה, נחקור את השלבים העיקריים של יצירת עטיפה לספר; מה הם גם יישומים מקוונים בחינם בהם להשתמש כדי לעצב את העטיפה; ואיזה כלים נדרשים. פרסום עצמי הספר הוא לא קל, עטיפה מהממת לספר שלך יכולה לגרום למכירתו.

נתחיל בזה שאת העטיפה צריך לעצב עם שם המחבר, שם הספר,כותרת משנה, כתיבה על מהות הספר בגב העטיפה, יש לשים דאנקוד ומחיר מעליו במידה ורוצים למכור אותו בחנויות הספרים הפיזיות כמו כן המכוונות.

אם יש תמונה של הסופר אפשר לשים אותה בחלק האחורי של העטיפה כמו כן תמונת רקע שמתארת ונותן לקונה הצצה למה שהספר מציע.

תשאל את עצמך: מהי הצעת הערך החד-משמעית של הספר? מהו קהל היעד של הקוראים המחפשים - השראה ושאיפה, הצלחה והישגים, ידע וכוח, רומנטיקה ותשוקה, רצח ונקמה?התמריץ והרגש יעזרו לך ליצור טונות של רעיונות או מטאפורות חזותיות שקובעות את הדימויים, את בחירת לוח הצבעים, הטיפוגרפיה והפריסה שיעזרו לך ללכוד את מה שהספר מציע. אם אתה רוצה לעצב את עטיפת הספר שלך או אם יש לך רק את קהל היעד שלך, הנה רשימה של טיפים שימושיים וטריקים לשקול את העיצוב, הדרכות וגרפיקה השראה לפרויקט שלך. בהצלחה!

ליצור התרגשות. תפוס את תשומת הלב. המטרה העיקרית של העטיפה היא ליצור התרגשות. העטיפה היא אחד הכלים הטובים ביותר ארסנל השיווק שלך. זו הסיבה שאתה צריך ליצור משהו שיפסיק ויגרום לאנשים לעצור להסתכל ולעורר עניין. העטיפה של הספר היא מה שיעזור לך לקדם את הספר שלך.

עטיפת הספר צריכה להראות איזה ז'אנר הספר. תסתכל על שני עטיפות הספרים האלה. זוהי משימה קלה להבין איזה סוג של ספרים הם מולך, נכון? עטיפה של ספר טוב באמת יכולה ״לדבר״ לקוראים באמצעות בחירה של טיפוגרפיה, דימויים ומטאפורה. אם הספר שלך הוא לא בדיוני, העטיפה שלו צריך לתקשר את הטון של הספר. שים לב לתמצית של הספר. זה ממש מגניב כאשר העטיפה יודעת ל״ספר״ ולאפשר לקורא לדעת מה מתרחש בסיפור על ידי בחירת תמונה נכונה וכותרת.


בקרוב
פוסטים בהמשך ..
פוסטים
מציאת  פוסטים
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page